· 

Willen jullie mij helpen?

Graag even jullie aandacht voor het volgende....

 

Het begrip Kindertolk is nog niet overal bekend. In deze branche is het zo dat van mond tot mond-reclame het meest effectief is.

 

Daar heb ik dus jullie hulp bij nodig.

 

Wanneer je met een vriend/vriendin, buurvrouw, zus of schoonzus, collega, noem maar op, aan het praten bent over het werk of over de kinderen, dan gaat het natuurlijk over alle goede dingen, en dingen die fijn zijn om aan een ander te vertellen.


Uit eigen ervaring weet ik dat je dan ook wel eens verhalen hoort die je raken en waarbij je merkt of hoort dat de verteller ook erg geraakt is. Een luisterend oor, een arm om de schouder, een zakdoekje of een bemoedigend woord zijn dan wat je ze geeft.

 

Wanneer je echter merkt dat ze eigenlijk willen weten waarom dat zoveel met ze doet en wat de onderliggende boodschap is, dan zou ik graag mijn hulp als Kindertolk aanbieden. Daar zijn de Kindertolken voor opgeleid namelijk!

 

Verwijs ze naar ViaSil op Facebook of naar deze website waar ze een afspraak met mij in kunnen plannen. Mochten ze nog vragen hebben alvorens ze een afspraak willen maken, dan mogen ze me uiteraard even bellen. Heel graag zelfs.

 

Alvast bedankt!

Reactie schrijven

Commentaren: 0